ערוץ 13: שוטרים וגנבים אצלנו בקצרין

הפרויקט שלנו בקצרין הפך להיות וויראלי 'בזכות' סיפור שוטרים וגנבים.

בדיוק כמו סרטי מאפיה של הוליווד, גם כאן מעורב פרוטקשיין שוטרים חסרי אונים וגנבים עם עודף מוטיבציה.

 

הסיפור התחיל בדרישה "לדמי שמירה" בפרויקט שלנו בקצרין, הבנתי מהקולגות בסביבה שזה משתלם אחרת יש נזקים לציוד יקר.

כמו בכל האתרים שלנו, גם האתר בקצרין מרושת במצלמית אבטחה, ואז זה הגיע, מוצש בשעה אחת בלילה פרצו רעולי פנים לאתר "וטיפלו בו" הם היו באתר מעל שעה.
השוטרים שהסיטואציה מוכרת להם החליטו לסגור את העניין עם נפנוף נו, נו, נו עם הפנס לפורצים שהבינו את הרמז והלכו מבלי שהשוטרים ניסו לתפוס אותם בכלל.

מסתבר שהפורצים לא כל כך הבינו את הנחישות של השוטרים בקצרין.
ובמוצ"ש האחרון פרצו שוב והפעם גרמו לנזק גדול כולל גניבת ציוד יקר.

הסיפור הגיע לתקשורת ומאז אנחנו ובעיית הפרוטקשיין בכותרות, אולי הפעם המשטרה תעצור את התופעה הבזויה הזו, שמזיקה לענף הבניה ומהווה עוד סעיף יקר מאוד במכלול של עליית מחירי הדיור בישראל.

צפו בראיון של מנכל קבוצת הרציג נדלן, יהודה הרציג בתקשורת

יהודה הרציג

הפרויקט שלנו בקצרין הפך להיות וויראלי 'בזכות' סיפור שוטרים וגנבים. בדיוק כמו סרטי מאפיה של הוליווד, גם כאן מעורב פרוטקשיין שוטרים חסרי אונים וגנבים עם עודף מוטיבציה.הסיפור התחיל בדרישה "לדמי שמירה" בפרויקט שלנו בקצרין, הבנתי מהקולגות בסביבה שזה משתלם אחרת יש נזקים לציוד יקר. כמו בכל האתרים שלנו, גם האתר בקצרין מרושת במצלמית אבטחה, ואז זה הגיע, מוצש בשעה אחת בלילה פרצו רעולי פנים לאתר "וטיפלו בו" הם היו באתר מעל שעה. השוטרים שהסיטואציה מוכרת להם החליטו לסגור את העניין עם נפנוף נו, נו, נו עם הפנס לפורצים שהבינו את הרמז והלכו מבלי שהשוטרים ניסו לתפוס אותם בכלל. מסתבר שהפורצים לא כל כך הבינו את הנחישות של השוטרים בקצרין. ובמוצ"ש האחרון פרצו שוב והפעם גרמו לנזק גדול כולל גניבת ציוד יקר. הסיפור הגיע לתקשורת ומאז אנחנו ובעיית הפרוטקשיין בכותרות, אולי הפעם המשטרה תעצור את התופעה הבזויה הזו, שמזיקה לענף הבניה ומהווה עוד סעיף יקר מאוד במכלול של עליית מחירי הדיור בישראל. צפו בראיון של מנכל קבוצת הרציג נדלן, יהודה הרציג בערוץ 13יהודה הרציג

פורסם על ידי ‏קבוצת הרציג נדלן‏ ב- יום רביעי, 15 באוגוסט 2018

 

 

צפיה מהנה…

פורסם על ידי ‏יהודה הרציג‏ ב- יום רביעי, 22 באוגוסט 2018